První noc v novém bytě

21.11.2010 11:13

 Dobré ráno světe, tak první noc v novém bytě máme za sebou a musím říct že proběhla velice úspěšně! Colin je úžasný pejsek a velmi statečný. Večer si naplnil bříško granulkama a pak se mi uložil pod postel že jde spinkat, na postel jít nechtěl tak jsem ho nechala na jeho dece. Kolem půl jedenácté večer jsme usnuli a v jednu mě budí jak se mi o ruku otírá vlhký čumáček vylítla jsem a koukala jsem co se děje. Podívám se dolů kde na mě mrká Colinek :). Vstala jsem a šla jsem ho pomačkat a loupežníček mi udělal loužičku tak jsme vše uklidili s vzala jsem Colíska do pelechu k sobě kde se ke mě přitulil a nerušeně jsme spali až do šesti kdy jsme měli menší čůrací pauzičku a pak opět spaní a až do devíti! :))) Takže první noc se nám moc povedla! Jsem na svého pejska pyšná!

—————

Zpět